همستر کامبت چه عوارضی برای بدن انسان دارد؟ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟ (۲۳ خرداد ۱۴۰۳) فوت ۳ زائر ایرانی از ابتدای حج تا کنون (۲۳ خرداد ۱۴۰۳) تراموای رایگان در راه تهران | مسیر اولین تراموا مشخص شد تیراندازی در مطب دندانپزشکی در هریس منجر به قتل شد اجرای سراسری واکسیناسیون «پنوموکوک» و «روتاویروس» تا پایان مرداد نکاتی درباره دلایل زدن کپک رب گوجه‌فرنگی و نحوه جلوگیری از آن علت سردردی که از خواب بیدار می‌کند | بیدار شدن با سردرد خطرناک است؟ کمبود این ویتامین موجب بروز خستگی می‌شود در این ۳ موقعیت مسواک نزنید رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران قطعی شد (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) وقوع سانحه برای هواپیمای فوق‌سبک در تربت‌حیدریه (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) کسری خدمت سربازی دانشجویان با گذراندن دوره های مهارتی اعمال‌قانون ۱۹۱۶ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۴ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) شما طعم بستنی بچگی‌تان را به یاد دارید؟ پیش‌بینی بارش‌های رگباری، کاهش دما و وزش باد برای خراسان‌رضوی (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) تاثیر گروه «بی تی اس» بر اختلال هویت جنسی نوجوانان حریق انبار لوازم یدکی در خیابان شاهد مشهد اطفا شد رتبه برتر ایران در کاهش مرگ مادران در حین زایمان نجات جان بیش از ۵۰ شهروند با اطفای حریق منزل مسکونی در امیریه مشهد
سرخط خبرها

نحوه دریافت نسخه پی دی اف کتاب‌های درسی | چرا بعضی از دانش آموزان مشهدی هنوز کتاب درسی ندارند؟

  • کد خبر: ۱۲۹۱۴۲
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
نحوه دریافت نسخه پی دی اف کتاب‌های درسی | چرا بعضی از دانش آموزان مشهدی هنوز کتاب درسی ندارند؟
با گذشته دو هفته از آغاز سال تحصیلی برخی از دانش آموزان هنور کتاب ندارند. این موضوع را از اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی جویا شدیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر روابط عمومی روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از دانش آموزان با گذشت چندین روز از آغاز سال تحصیلی هنوز کتاب ندارند می‌گوید: قبل از آغاز فعالیت مدارس، فراخوان ثبت نام برای کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد. بعضی از دانش آموزان به دلایل مختلف از جمله جابه‌جایی مدرسه و هدایت تحصیلی درمدت مقرر ثبت درخواست کتاب نداشتند. دانش آموزانی که در آن بازه زمانی ثبت نام نکردند باعث شده هنوز کتاب درسی به دستشان نرسد.

به گفته حسین محمدزاده، در هر پایه تحصیلی دانش آموزان با استفاده از کد ملی و شماره سریال شناسنامه مستقیما باید خود درخواست کتاب بدهند. از روز گذشته ۱۸ مهرماه، سامانه برای همکارانی که تک درس کتاب نیاز دارند باز شده است و همکاران فرهنگی هم می‌توانند به سامانه خرید کتاب مراجعه کنند و درخواست خود را ثبت کنند. این امکان برای دانش آموزان هم میسر است که درخواست تک کتاب داشته باشند تا از طریق پست برایشان ارسال شود.

وی تصریح کرد: ضمنا نسخه پی دی اف همه پایه‌های درسی به صورت رایگان از وبگاه http://chap.sch.ir/ قابل دریافت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->